Den 8

Dneškem začínám už druhý týden svého "nového života" :D A navíc mi už chybí poslední dvě cvičení v prvním levelu, jelikož dnes už mám odcvičeno po osmé. Obzvláště dnes se mi cvičilo strašně dobře. A všimla jsem si jedné věci. Když vás něco bolí, šup, běžte si zacvičit. Včera mě z toho všelijakého počasí v těchto dnech třeštila hlava, stačilo cvičení s Jill a bylo po bolestech. Vážně.

Dnes jsem trávila celý den s dětma venku, v dešti, větru a zimě na náměstí, kde všechny školy a domy dětí pořádaly soutěže. Všichni jsme byli promoklý až na kost, já už ani necítila nohy jak byly mokré a ledové, takže jsem pak místo ponožek nosila sáčky, přišla jsem domů nepředstavitelně unavená a dnes poprvé si řekla, že se na to cvičení vykašlu. Ale hned jsem pocítila předčasné výčitky svědomí, které by ráno přišly. Takže dřív než jsem si to rozmyslela, roztáhla jsem si ručníky po zemi, připravila si své 1,5 litrové PETky, obula tenisky a šla do toho.

A dooobře jsem udělala :) V jedné části cvičení, během posilování jsou tzv. kliky na kolenou. Trošku odlehčená verze. Ale poslední dobou sleduji, jak se každým dnem zlepšuji. Nejmarkantnější vzestup byl právě za poslední tři dny. Každé kolo trvá půl minuty!!!!


Oh, jsem na sebe tak pyšná :D Pamatuji si, jak jsem minulý pátek "chcípala" u deseti :)
Tak, k dnešku je to tedy vše. Hurá na druhý týden :)