Den 35

Zdravím vás... jak to jde? Jak se cvičí? Jak se cítíte? :) Já hned poté jak dopíšu tuhle zprávu pro vás, se jdu zase vrhnout na cvičení, už tady pohupuju nohou, tělo se na to těší jak blázen :D


Dnes jsem si udělala radost, původně jsem si chtěla koupit rozprašovač na kytičky a tužku na oči a pak jsem zalezla do Sportu a koupila si podložku na cvičení :) Konečně nebudu ležet na ručníkách :D Karimatce jsem rovnou koupila i dvě růžové stuhy na zavazování :D Takový jsem debil :D

Nikki.

11 komentářů:

  1. Ten poslední bod je nejlepší, dneska jsem si dala dvě kostičky čokolády a vlasy si z toho nervu :D však ona to Jill ze mě dostane :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, dala jsem si jednoho gumového medvídka od prcka :D Teď jdu na Jill, předpokládám, že méďa se spálí už při rozcvičce :D

      Vymazat
    2. Já jdu za chvíli taky, jen si natočím vodu, roztáhnu deku, svážu vlasy, obuju boty a převlíknu se do úboru :D

      Vymazat
    3. + si namažu kolena :D hele mohla bys pak jít na fb, chci se tě na něco zeptat jinýho než o cvičení :D třeba až budeš mít čas nebo tak :D

      Vymazat
  2. taky uvažuju o koupi karimatky. Za kolik si ju sehnala?
    a zančka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi z Moravy, že jo? :D :D :D Já teda jo :D

      Sehnala jsem ji za 99kč, je neznačková, obyčejná, ale časem se chci podívat na netu, jestli jsou nějaké jakože lepší :) Zatím jsem dnes na ní odcvičila a v pohodě :)

      Vymazat
    2. jo z jížní, jak si to poznala?? :))
      99? tak snad ji seženu taky, začínám s POP Pilatesem,
      Jillian teď docvičuju 3 level, ale raději bych chtěla takovou víc dívčí postavu a ta je po tom POP Pilatesu. Děkuji za odpověď

      Vymazat
    3. Jsem taky z moravy (severní) a jenom moravák používá slovo "ju" :D Tak proto jsem to poznala :)

      Vymazat
    4. ajo vlastn ju. Já jsem z okolí Břeclavi a tam je to samé "Ju" :)

      Vymazat
  3. podložky na cvičení jsou super, je to fakt něco jinýho s ní...já mam nějakou jógovou, docela drahou ale nelituju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, se taky musím podívat :) tuhle jsem opravdu kupovala na rychlo ale i tak je to lepší než ty ručníky :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)