Den 34

Cítíte to? Něco tu smrdí... Jooo, to se pálí kalorie :D 

Já tu Jillian prostě miluju :) Jsem po třetím cvičení Ripped in 30, není to vůbec nijak nezvládnutelné cvičení, ale opět mi pot stékal od spánků až po krk :) Tak to má být :) Dnes toho pro vás moc nemám kromě faktu, že vám sem přidám pár fotek. Cvičit jsem šla vcelku pozdě, jelikož jsem byla s maličkým ve škole na zkušební vyučovací hodině prvňáčků... doufám, že mu to nadšení jaké měl dnes vydrží ještě hodně dlouho :D

Dnes jsem si udělala menší nákup v jednom malém krámku se zdravou výživou, donesla jsem si domů velké červené fazole, jasmínovou rýži (nejlepší rýže, co jsem kdy jedla), pak jsem vyzkoušela asi 5 kousků amarantových sušenek karobových slazených s rýžovým sirupem (raději jsem je nechala v práci, nebo bych je do sebe určitě nacpala, jak jsou výborné) a v neposlední řadě jsem poprvé v životě dala přes 40 korun za chleba, ale ten je tak neskutečně vynikající, moc vám ho všem doporučuji. Jde o Chia chleba, i dvě malé kostičky neskutečně zasytí, já si dala nakonec tři už jen kvůli chuti pěkně se žervé a ředkvičkami :) Fakt mňamka :)))

Mějte se prima a zítra zase ahoj :) Nikki.