Den 32

Ještě jednou bych vám chtěla poděkovat za včerejší podporu a slova chvály, moc to pro mě znamená, a nabíjí mě to do další práce na sobě. Včera vás tady bylo opravdu hodně, většinou se návštěvnost pohybuje okolo 200 přístupů za den, dnes ráno na mě vybaflo číslo za včerejší návštěvnost skoro 400. Dnes je vás tady ještě víc, jelikož momentálně před šestou večer je vás už skoro 550 :) Wow! Páni :) Doufám, že alespoň pro třetinu to bude inspirující a bude nás bláznů do fitness více :) Aby vzniklo více blogů a aby jsme společně "nakazili" další :)

Jak jsem včera řekla, zkoušela jsem si zacvičit znovu první level 30 Day Shred, to vám bylo tak příjemné :D Musím říci, že jsem se zadýchala, i jsem se trošku zapotila, ale na zátěž už jsem potřebovala víc. Přesto jsem si to užila a tak se včera definitivně s programem rozloučila. Jak dopadlo dnešní cvičení Ripped in 30 se dovíte úplně v závěru.

A teď to poslední, na co možná netrpělivě čekáte. Moje poznatky ze cvičení Ripped in 30. Ano ano, dnes jsem tenhle program cvičila vůbec poprvé. Jelikož jsem začínala první úrovní, předpokládám, že cvičení bude "nejlehčí" ze všech 4 levelů. Novinkou zde je, že Jill doporučuje mezi jednotlivými týdny jeden až dva dny odpočinku! Se zbláznila. Co jako místo toho budu dělat? :D
Nicméně, nebudu říkat, že jsem se nezapotila, to jako ano. Cviky nejsou až tak náročné, jen při jednom kardiu mi málem vypadly oči námahou :D Celkově se objevuje řekla bych takových 75% nových cviků, já si u některých musela dát větší zátěž, přišlo mi to málo. Ostatních 25% je směsicí cvičení z 30 Day Shred ze všech tří úrovní. Jestli se mi to líbilo? Ano, líbilo. Skvělá hudba, Jill je ukecanější :D V jednu chvíli jsem ani cvičit nemohla bo jsem vyprskla smíchy :D
Jediné co mi vrtá hlavou, zda to trošku neurychlím, jelikož mi to jako zátěž přijde málo. Já chápu, přešla jsem de facto ze třetího levelu zase do "jedničky", i když jiného programu. Ještě uvidím. Když tak si dám ještě švihadlo nebo nějaké cviky navíc :)
Jinak jsem spokojená :) Program se mi hned na první "pohled" líbí :)

Fitness zdar! Nikki :D