Den 30

Tumblr_m4gvt3tqjl1rs92nyo1_500_large(14:50) Last 30 seconds of circuit 3 - ani nevíte, jak ráda jsem slyšela od Jillian tuhle větu :) Mám to za sebou... 30 Day Shred s Jillian Michaels mám za sebou. Taky se vám občas cvičí tak nějak těžce? A pak jsou dny, kdy si připadáte, jako byste měli nohou gumy, nebo je měli na jakýchsi pérech? Že se prostě cvičí úplně samo? Takový den jsem měla dnes. V momentě, kdy vám tohle píši, mi po tvářích a přes obočí tečou kapky potu :D Je to strašně prima pocit :))) ♥

(Dopoledne) ... Musím říct, že cviky už zvládám skvěle :) Sice se u toho pořád potím jak ta kráva, ale zvládám to :)) Takže dnes naposled. Bude mi to chybět, ale věřím, že další program, který začnu od pondělí (Ripped in 30) mě donutí rychle zapomenout :D

Někteří z vás si možná všimli, že v horní liště včera přibyl odkaz "Inspirace" :) Když na něj kliknete, dostanete se na tumblr, respektive na jeho stránku Nikki - Fit & Slim, kde z jiných stránek s vámi chci sdílet inspirující obrázky z oblasti fitness, sportu, výživy, atd. Schválně se podívejte, protože takové obrázky mě opravdu motivují a dopují :) A věřím, že na vás to bude mít podobný efekt.

Poslední věc, než se rozloučím je jídelníček, který jsem našla na internetu. Dal ho dohromady pan Třešňák, který se mimo jiné zajímá o wellness a na svých stránkách sestavil inspirativní jídelní menu na 70 (!) dní. Možná se některým z vás bude hodit. Už ho mám v notebooku uložený dlouho, tak jsem si říkala, že se vám o něm zmíním :) Tady je.

Myslete pozitivně a hodně síly pro dnešní cvičení :)

dýňová kostka, trojúhelníček nízkotučného sýru, krůtí šunka, ředkvičky

..................................................................................................................................................................
SO MANY REASONS TO BE FIT!!!
http://reasonstobefit.tumblr.com