Den 29

Dnes je to předposlední den. Zítra dokončím 30 Day Shred s Jillian Michaels a hned v neděli přijde na řadu ono měření a vážení :) Jak víte, nevážila jsem se ani neměřila na úplném počátku, takže ty výsledky budou poněkud zkreslenější, nicméně míry mám vedeny od 10. dne cvičení s Jill. Není to ale všechno jen o cvičení. Cvičení vám vyformuje postavu a opravdu může pomoci zhubnout, ale pokud budujeme svalstvo, nemusí jít dolů taky vůbec nic, jelikož svalstvo je těžší než tuk. Ale vypadá lépe, nemyslíte? :)))

Proto se zaměřuji vyloženě na míry v centimetrech, které jsou postupně menší a menší, i když váha se v těchto posledních dnech moc nehýbe, ale tělo je znatelně štíhlejší - nejlepší mírou jsou na tohle mé džíny :D Spousta dívek je zklamaná, že nijak zásadněji nehubnou, ale o tohle mi nikdy nešlo. Stačí se podívat na název stránky :) Chci se prostě cítit a být FIT! Nikdy jsem netoužila po tom, když se na mě člověk podívá, aby se ptal, kolik asi tak vážím. Vždy mi šlo o to zformovat postavu a aby člověka hryzalo svědomí a koukal se na mě jako na "výtvor", na to, že jsem makala, na to, že mám tělo vytvarované, že je na pohled vysportované a pěkné. Ta váha, to už je vedlejší "produkt" :) 

Mám před sebou ještě hodně práce. Ach, tolik spousty práce :D Ale jedno můžu říct s naprostou jistotou. Ano, tělo se tvaruje, centimetry se každým týdnem z míst ztrácejí. Zvedl se mi zadeček, nohy zeštíhlely, ubrala jsem v prsou, to samé v pase. Polštáře po bocích na stehnech se viditelně vytrácejí. A za tohle hrozně moc vděčím Jill. Za její skvělý program, díky kterému mě do těchto křivek dostala. Zdravě jím, to je v pořádku, ale samotnou stravou bych tohle nikdy nedokázala. Takže, v neděli si dám zasloužený odpočinek (tedy ještě uvidím, zda mi nebude cvičení chybět :D), uvedu zde své míry, i tu váhu, určitě sem postnu nějakou tu fotku, aby jste viděli rozdíl. 

Mám v plánu menší soutěž o zdravé výrobky v malé hodnotě, tak třeba si zasoutěžíte :) Ještě to musím doladit :) 

Poslední věc: včera naposledy se tady objevily mé jídelníčky. Nevymizí úplně, jelikož mám v plánu vám spíše sem házet fotky jídel, které baštím :) Možná to bude lepší inspirace než sem textově psát co a jak a kdy baštím. Protože jsem zjistila, že mě samotnou jídelníčky u druhých moc nezajímají, ale fotky jídel s popisy ano. Stejně tak mě zajímají vaše pokroky ve cvičení, toho si určitě všímám!!! Určitě bych chtěla přidat více energie do receptů, protože těch je vždycky málo. A jestli se ptáte, zda své jídelníčky končím částečně i z jiných důvodů, tak ano. Je to tak. Chápu, že mi sem chodíte radit (někteří) ohledně zdravé stravy. Nikdy jsem nejedla zdravěji než teď. Ale přesto mám z určitých reakcí pocit, jako bych měla každou chvíli zemřít, jelikož tam mi chybí bílkoviny, tam zase tuk, tam zase málo energie. Víte, kdybych chtěla po někom radu, tak se na ni zeptám. Když navštívím stránku, kde holka do sebe cpe pod 500 kcal denně, tak ji prostě nechám být. Já vím, tedy chápu, že se někteří z vás opravdu v dobrém chtějí zavděčit, ale nikdo to po vás nechce. Mně nevadí, když mi napíšete, jak to děláte vy, třeba se inspiruji, ale neříkejte mi, prosím, jak to mám dělat já. Nikde tady nežádám o radu, nikoho se neptám. Neberte to zle, ale vždy, když někdo z vás příjde a začne "po svém" radit, já jsem z toho akorát v prdeli, ve stresu, s výčitkama, že přestože to dělám tak nejlíp, jak dokážu, a přestože mému tělu tohle všechno vyhovuje, tak to je - zdá se - na nic, protože se mi různé metody, které máte každý jinak nastavené, zkoušíte vnutit. Já chci být v pohodě. V klidu. Ne se nervačit nad tisícem rozdílných názorů. S nervama člověk nehubne. Nefunguje. Tělo stagnuje. Tohle NECHCI a proto tomu říkám STOP!!! Nehodlám tady řešit nějaké gramy sem a gramy tam. Nedělala jsem to předtím a taky jsem žila bez nějakých následků. Chci se cítit fajn a užívat si stavu, na kterým makám. Jsem maminka od dítěte a rozhodně se nechci ničit. Chci pravý opak. A vy určitě taky :) Zbytečně se netrapte, až tak moc to neřešte a uděláte líp! Buďte šťastní, spokojení sami se sebou, cvičte, jezte zdravě a pak i nějaký ten prohřešek nevadí :) Žijeme jen jednou a hřeší každý! I ta naše milovaná Jill :))) 

A tohle je naposledy, co se k tomuto tématu ozývám :D Naposledy ;) Takže jdu naplánovat tu soutěž :) 
..................................................................................................................................................................
SO MANY REASONS TO BE FIT!!!
http://reasonstobefit.tumblr.com