Den 25

Já jsem úplně blbá. Úplně blbá. Proč? Dělala jsem si jídlo na dva dny. Dva dny!!! Jak si myslíte, že to dopadlo? Tedy, kde si myslíte, že to jídlo skončilo? Panebože, víckrát už takovou blbost neudělám. Ošidila jsem se kaloriemi o večeři. Dobře mi tak!!!! Trubka jsem!!! Ale když já měla takovej hlááááád :( Přišla jsem pozdě z práce a své jídlo v pravidelnou dobu jsem prostě nestihla :( Měla jsem 1,5 hodiny zpoždění a jenom to do mě padalo :( No, co nadělám! Ponaučení pro příště. Naštěstí šlo o zdravé odpolední jídlo, jen nechci vidět, jak dlouho se ve mně bude trávit :( ŠMARJÁAAAAAAAAAA.... :D

No nic, takže uberu na večeři, co nadělám. Čeká mě ještě "džilien" :D ta kdyby to slyšela, tak vyvrátí ty svá kukadla směrem ke stropu :D

_______________________________________________________________________

Miluji ten pocit po cvičení, jak mi endorfiny
zlehka našlapují po každičkém kousku mého těla :)

_______________________________________________________________________

Takže vážení, rychle dnešní jídelníček:
  • snídaně: jedna dýňová kostka, s rajčatovo-paprikovým Gervais, 4 plátky papriky (do 300kcal)
  • oběd: 3 Racio rýžové chlebíky s mléčně-kakaovou polevou, 1 banán (do 300kcal)
  • svačina: 100g kuřecího masa se 70g vařených rýžových nudlí dušené na lžíci oleje, vodě a česneku, trocha červené mleté papriky na barvičku, plus malé rajčátko :) Tohle měl být výpočet na jednu porci. Bohužel, šoupla jsem do sebe i tu druhou, která měla být na zítra  :( Jsem blbeček... (na porci 260kcal, takhle je to 520kcal) :(
  • večeře: nooo, to vidím tak maximálně na půl jablíčka :D bzum bzum!
Jinak, moc krásný příspěvek do dnešních "důvodů, proč být fit" :) SPORTU ZDAR!
..................................................................................................................................................................
SO MANY REASONS TO BE FIT!!!
http://reasonstobefit.tumblr.com