Den 24

Ahoooj, dnes ráno jsem zářila energií i přesto, že nás naši východní sousedé porazili v hokeji :D Mimochodem, doufám, že Slováci vybojují zlato a my si odvezeme medaili. Tyhle řečičky vás asi moc nebaví, že? :D

Včera jsem brouzdala netem a zaujaly mne tyto tabletky Aloe Vera, které se snad dají sehnat kdekoli v lékárně. Mám hrozné nutkání je vyzkoušet. Prodávají se i na různých fitness stránkách, cena není vůbec vysoká, tabletky jsou na měsíc. Zaujala mne hlavně podpora detoxikace organismu a harmonizace imunitního systému. Aloe Vera je vůbec zvláštní rostlinka :) Hodně toho umí :) 

Opět jsem si dala do těla s Jill, nemůžu ani prsty uklidnit, abych vám napsala bez překlepů :D Třetí level se mi moc líbí, jeden cvik sice dělat z toho nemůžu, ne, že bych ho nezvládla, ale když jsem slyšela, jak se při něm chvějou panelové zdi, tak by se ze mě ten otravnej dědek, co bydlí pode mnou zbláznil :D