Den 22

Dnes začínám už 4. týden svého cvičení a své honby za lepší postavou a zdravým stylem :) Je to úžasný pocit něco dokázat, někam se hnout, vidět na sobě pokroky, výsledky, a teď nemám na mysli váhový úbytek, ale spíše fakt, že jsem silnější, ohebnější, umím a zvládnu spoustu nových cviků, i těch náročných. Je to skvělé!

V bočním menu jsem přidala něco jako "prohlášení", nebo "vzkaz". Občas za mnou přijdete (někteří, víte jak to je ☺) lamentovat nad tím, jak málo toho jím. Není to nic osobního vůči vám, proč jsem tohle prohlášení napsala, jen věřte, že sice tenhle blog nemám ani měsíc, ale mě... jo, řeknu to :D ... nebaví každému takovému komentáři vysvětlovat, že má strava je v pořádku a vleze se do určitých hodnot, a vysvětlovat, proč mi tento den chybí bílkoviny, tam zelenina, tam zase dávka tuku, to bych musela mít doma supermarket, a místo pracovní doby počítat přesně na gramy co a jak jíst, ten čas na to prostě nemám :D Každý den se nemůžete tělu zavděčit se vším, ale můžeme udělat to maximum, a o to se snažím. Navíc si myslím, že pokud se tělo cítí zdravě, není unavené, a navíc jste i vnitřně v pohodě a až moc tak zásadně neřešíte každou prkotinu v jídelníčku, tak je to daleko pro tělo pozitivnější, než mít depky z toho, co a jak a kdy jíst. To je právě onen blok, který má spousta mladých dívek. Jsou zahlcené informacemi jak se tělu zavděčit a přitom jsou z toho psychicky v prdeli - jo, v prdeli - a nehubnou. Vím o čem mluvím. Byla jsem kdysi jednou z nich. Pozitivní smýšlení a pozitivní mysl teprve přinese výsledky, věřte nevěřte :)))

Takže, prosím, už žádné komentáře typu "tam toho máš málo" a "málo jíš" bla bla bla... já vás stejně neposlechnu a poslouchat nebudu, protože vím sama nejlíp "vo co go", ostatně jako každý jiný, všichni máme svou pravdu :D Přijďte mi raději říct, kolik jste toho dnes odcvičili, jak se máte, jak vám to dnes šlo, kdo vás naštval, čeho jste dosáhli, co jste zvládli nebo mě pozvěte na blogy, které se vám líbí. Moc ráda se k někomu podívám. Tohle mě motivuje!!! :o)

Dnešní jídelníček, prozatím:
  • snídaně: dva tmavé cereální vícezrnné chlebíky, se sýrem Cottage s pažitkou
  • oběd: velký banán, půlka rýžové tyčinky Veronika 
  • svačina: mango (300g), jahody (200g)
  • večeře:

  

..................................................................................................................................................................
SO MANY REASONS TO BE FIT!!!
http://reasonstobefit.tumblr.com