Den 21

Už po jednadvacáté se hlásím se svým ... s čím... no, to je jedno :D Docvičila jsem první den třetího levelu, to ani není možný, že už mám tolik za sebou :) Třetí level se mi ihned napoprvé zdá lepší než druhý. Ve druhém byla docela zabíračka na ruce a celkově to bylo jaksi zvláštní :D Ale třetí se Jillian opravdu povedl. Kardio není až zase tak kardio jako spíše makačka na nohy, takže se už zítra vidím jak vstávám s bolavýma nohama, protože u dvojky se mi to nestalo ani jednou. Taky mě docela ždímaly břišní svaly, tak snad to k něčemu bude. Akorát ten třetí kruh, nebo cyklus, nebo jak to nazvat, ten je vcelku obtížný, tam mi bude dlouho trvat, než to dám :) Skvělý, líbí se mi to a uteklo to :)

Dnes jsem si koupila váhu. Konečně :D Vlezla jsem na ni a málem jsem ji rozbila, protože jsem si byla jistá, že ukazuje blbě :D Pak jsem si uvědomila, jaká hovadina je vážit se odpoledne, takže na ni naběhnu hned ráno a zapíšu výsledek. Pak se uvidí na konci Shredu, kolik byl za 10 dní váhový úbytek. Cenťáky jdou dolů :)) Nechte se překvapit, i já se nechám :) Už to pomalinku pro připravuji, nějaké to shrnutí, jak to šlo za celý měsíc dolů. 

Dnešní jídelníček:

  • snídaně: dva tmavé celozrnné chlebíky, 2 trojúhelníky sýru pro děti Bobík, byl z nabízených v obchodě nejméně tučný a kalorický, plus dva plátky debrecínky
  • oběd: jedna ovocná tyčinka Fit Fruit, plus velký banán (kvůli práci jsem neměla čas)
  • svačina: půl jablíčka, 7 kousků jablečno-skořicových Raciolek, 1 jahodový jogurt Cremaviva
  • večeře: zeleninový salát, vejce, trochu tuňáku
  

..................................................................................................................................................................
SO MANY REASONS TO BE FIT!!!
http://reasonstobefit.tumblr.com