Den 20

Neuvěřitelné se stalo skutečností ... jsem na konci druhého levelu ... stůjte při mně všichni svatí, že jsem to vydržela :D Dnes se musím pochválit, dala jsem do toho vše co ve mně bylo. Dokonce jsem zjistila, že jsem jeden cvik cvičila po celou dobu blbě :D Tedy ne blbě, ale ruce jsem měla posazené při jednom cviku o asi dvacet centimetrů dál než mělo být (podél ramen) a hned byl ten cvik o tolik těžší. Když jsem ty ruce dala na správné místo, tak to šlo jak po másle :D Jsem trubka :D

Jde ze mne dnes cítit spousta energie, co? :D
Nesmírně se těším na zítřejší 3. level, několikrát jsem ho už projela očima a všimla jsem si, že obsahuje docela dost cviků, které jsem před takovými deseti lety cvičila podle videokazety se Cindy Crawford
Jeden náš českej poradce ve zdravé výživě tvrdí, že je největší kravina (opravdu to tak v jednom rozhovoru nazval) jíst na večeři zeleninový salát. Ještě větší si k tomu dát tuňák. Nevím proč? To po tom jako budu fialová nebo neviditelná nebo co? Tuňák je největší zdroj bílkovin, kterej všichni tvrdí, má přijít do jídelníčku právě odpoledne nebo jako lehká večeře. Pane, sacharidy odpoledne nesmím, bílkoviny nesmím, tak co teda smím? Uf!!! Kašlu na to. K večeři je zeleninový salát s tuňákem!