Den 19

Zase ze mě lije jak ze ždímačky. Ale jsem příjemně naladěna, zítra naposledy druhý level :D Musím se vám k něčemu přiznat. První level byl daleko příjemnější. Ne tím, že by cviky byly lehčí, jakože prostě jsou, ale byly tak nějak příjemnější. Jak jsem již řekla, druhý level zítra jedu naposledy, ale stále jsem se s ním neztotožnila. Uf, uvidím, jak se budu kamarádit se třetím :) 

 Dnes jsem se trošku rozmazlila a napatlala si svůj xichtík slupovací masku Planet Spa od Avonu. Musíme přece vypadat pěkně všude, no ne? :) Maska je s Japonským saké a rýží. Rychle usychá, po dvaceti minutách masky mám pleť jak dětskou prdelku, no vážně :D 


Po dlouhé době jsem sehnala v našem malém městě rýžové nudle. Místní obchůdek, který je k nám nejblíž, jej přestal prodávat, i když nechápu proč. Jako jedny z mála nudlí ze zdravé výživy byly věčně pryč. Teď už je nemají vůbec, tak jsem zašla jinam a koupila si je. Nemusím vám říkat, že rýžové nudle jsou bezvaječné, výborné (rozdíl pomalu nepoznáte, možná v tom, že jsou jemnější a tak nějak i chuťově malinko odlišné, rozhodně nechutnají po rýži), hodí se do polívek, do salátů a určitě je znáte i z čínských restaurací jako smažené. Příprava je tak strašně jednoduchá. Někdo je vaří jak normální nudle deset minut, přitom je stačí dát do mísy, přelít horkou vodou z varné konvice, osolit a za tři minutky slijete, protože nudle jsou hotové. Mňam :) Já nudle dnes umístila do jídelníčku hned dvakrát. No a co :D

Co se týče jídelníčku, začínám si zvykat, že toho sním méně a zbytek dávám na mrazák. To jsem dříve nedělala. Zdravá výživa není zase tak náročná, jak by se mohlo zdát a jak se tvrdí. Pokud se člověk nepřežírá, méně toho sní a logicky méně utratí peněz, i když jsou zdravé výrobky trochu dražší než jiné. I tak je ten rozdíl znát. Dříve jsem se krmila sice levnými věcmi, ale když vezmu v úvahu ta kvanta :D Cenově je to přijatelnější teď. Takže můj mrazák (malinký) logicky nestíhá :D A já se divím, že nic moc nenakupuji a v lednici je stále co jíst :) 

Dost keců. Než přejdu k jídelníčku, tak jen taková malá poznámka. Přítel se za včerejšek moooc omluvil. Tak budiž mu odpuštěno (Kolik kalorií se spálí za minutu sexu?)

Dnešní menu:
  • snídaně: jedna celozrnná kaiserka, jahodovo-banánové mléko Dobrá máma
  • oběd: dvě sušenky Bebe Dobré ráno (oříškové), jedna velká ovocná tyčinka FitFruit (odbyla jsem se tím, co bylo po ruce, vím to)
  • svačina: kuřecí vývar (bez kůže), rýžové nudle First Dragon
  • večeře: porce rýžových nudlí, vajíčko, hrášek - osmahnuté na lžíci oleje

..................................................................................................................................................................
SO MANY REASONS TO BE FIT!!!
http://reasonstobefit.tumblr.com