Den 17

Celé dopoledne jsem se mořila s článkem o Jillian, takže ho konečně máte tady (a konečně ho mám i já). V odkaze pod názvem blogu najdete nový link právě na článek o Jillian, kde se dozvíte něco o její cestě ke slávě, přehled vydaných knih a také to nejdůležitější, přehled jejích DVD. Je jich opravdu hodně, prolezla jsem celý Amazon, abych pro vás sestavila i samotný popis skoro všech tréninkových disků, občas jsem využila i recenzí od uživatelů. Ty byly vždycky téměř 100% pozitivní.

Co se týče mě, tak já se vám dnes ještě ozvu. Odpoledne budu cvičit, už posedmé druhý level :)))) A tak prozatím jídelníček za dnešek:
  • snídaně: dýňový chléb, Lučina Svěží, půlka pomeranče (jsem ten pomeranč chtěla jíst jak frajerka pěkně lžičkou, vždyť jsem ksicht měla postříkaný jak děcko :D)
  • oběd: udělala jsem kuřecí vývar (bez kůže, jen maso) s mrkví. Do polévky jsem si dala asi 3 lžíce vaječných nudlí, a natrhala si do ní stejné množství (možná i trochu víc) kuřecího masa. Mňam :)
  • svačina: 2 sušenky Bebe Dobré ráno čokoládové), 1 mango (300g)
  • večeře: (bude doplněno)
  
Mango je velmi dobrým zdrojem vitaminů A a C, beta-karotenu, draslíku a vlákniny. Naopak je málo tučné a obsahuje i málo sodíku. Jíst se dá jak syrové, tak různě upravené. Kromě toho, že má výraznou chuť, ale mango pomáhá i zdraví. Lze ho použít například při zrakové únavě a šerosleposti, působí preventivně proti infekcím a nemocem z nachlazení a také uklidňuje nervy a dodává sílu ve stresových situacích.

Děkuji za všechny pěkné komentáře :) Těší mě, že se vám to tu líbí, ale hlavně, že v tom nejsem sama, to by mě fakt přestalo hodně rychle bavit :) Díky!!!