Den 15

Zdravím vás,
dnes jsem tak příšerně unavená, že to ani možné není. Do cvičení se mi po dlouhé době vůbec nechce, ale vím, že už je to silnější než cokoliv a stejně si (už po patnácté) tu Jill zapnu :) Kdo by taky v takových vedrech nebyl utahanej, a to ještě nejsou letní vedra, uh.

Každopádně, dnes začínám třetí týden, není to skvělé? Takže se pojďme do toho společně vrhnout, žádné přestávky a pěkně do těla. Za chvilku je léto a já ještě pořád nejsem tam, kde bych chtěla být. Jde to pomalu, ale jde to, holky :) Každý takový den se jistě přibližujeme svému cíli a jakákoli pauza by nás zase vrátila o krok zpátky. Zpohodlnět je tak snadné.

Včera jsem si stáhla celou kompletní řadu Body Revolution od Jill, což je 90ti denní cvičební program. Takže mám přes prázdniny co dělat :) Program včetně návodu jak, co a kdy cvičit, je k nalezení na ulozto.