Den 14

Ahoj, je to k nevíře, ale dnes je to čtrnáct dní!!! :) Konečně jsem v klídku zapla své oblíbené tříčtvrťáky a hlavně, jsem po několika měsících vytáhla své otrhané džíny, do kterých jsem se nevlezla a dělala s nimi parádu. WOW!!! :) Já vím, že si už teď připadám a cítím se, jako bych měla 50 kilo, a nemám :D Ale ten pocit, ten pocit!!! Ten je k nezaplacení. Znáte to :)

Dnes jsem objevila v našem místním krámečku pro vás možná známé, ale u nás novinku Racio Bagetky. Víte, takové bagetky podobné už na trhu jsou. Několikrát jsem s nimi měla tu čest, a vždy mi málem vypadaly zuby, jak byly tvrdé. No to se vůbec nedalo jíst. Když jsem tyhle Bagetky (celozrnné, tedy pouze ze 4%) dnes tedy u nás našla, byla jsem opět skeptická. Obal sice sliboval "křehké", ale víte jak tomu bývá s reKLAMou :) Takže jsem je držela v ruce, dala do vozíku, koukla na cenu, ta ušla, podívala se na množství vlákniny, slibovali vysoké hodnoty, že prý se dají baštit na snídani, k polévce, k večeři i salátu, pak jsem si vzpomněla na své bolavé zuby a vrátila je. Už jsem byla u kasy a říkám si:"Sakra, jdi pro ně. Nezjistíš, když nevyzkoušíš." Takže jsem si je odnesla domů.

Doma jsem si pro jistotu připravila jablíčko, protože už jsem tušila, že to bude zase tvrdé jak kámen, že mi to podrápe dásně apod. A že to nechám psovi :D Můj první dojem? "Mmmmmmm." Jsou opravdu výtečné. Opravdu chuťově dobré. Opravdu KŘEHKÉ!!! Na mé často bolavé zuby a citlivé na tvrdé věci (ehm :D) ideální :) A chutnaly i tomu psovi :D Takže moc doporučuji! U nás byla cena někde kolem 35Kč za balení, uvnitř těch bagetek je asi dvacet, dvacet pět, já měla obsah vcelku potlučený, nevím, co s tím při převozu dělali. Tady máte ještě přehled výrobku :)



Tak, a teď pojď Jill do mě :D (o půl hodiny později: ta ženská mě jednou zabije... fakt že jo)