Den 13

Tohle je můj třináctý příspěvek, respektive čtrnáctý i s mým citovým výlevem :) a dnes mám pro vás takovej bonus. Udělala jsem zátah na trafiku a jelikož mi zbyly po výplatě nějaké penízky, nakoupila jsem si různé časopisy ohledně zdravého stylu a řekla si, podle toho, jak se mi který bude líbit, ten si budu čas od času kupovat. Takže, tohle jsou ona zlatíčka. Dieta, Fitness, Zdravé hubnutí a Kondice. Víc tam toho neměli, takže pokud o nějakých dalších časopisech, které vycházejí víte, tak mi to, prosím, do komentářů napište.


A teď. Měla jsem možnost si je prohlídnout a sestavit si pomyslnou stupnici toho, jak je který na první pohled = prolistování dobrý. 

Na poslední místo musím umístit časopis Kondice. Nad titulkem je sice dovětek "časopis pro vaše zdraví a krásu", ale když prostě sáhnu po časopisu jmenující se tak, jak se jmenuje, očekávám, že tam něco o "kondici" najdu. Slovo "kondice" se v tomhle případě naprosto vymyká obsahu. Koho tedy zajímá očkování proti klíšťatům, barvení vlasů, kdo se bojí rakoviny, jak překonat kouření, či máte alergii na elektrosmog, prosím. Ti, kteří mají časopis Kondice rádi, si určitě v oblasti zdraví přijdou na své. Mě naprosto zklamal, protože ani jednou stránkou nenabídl to, co jsem hledala. Jedinou výhodou je snad tělový krém na pružnější paže, který je přiložen. Fail!


V případě dalších tři časopisů už to tak jednoznačné nebylo, takže na pomyslné třetí a druhé místo dám jak časopis Zdravé hubnutí, tak i Fitness. Zdravé hubnutí je opravdu útlý časopis za dvacet korun, je v něm opravdu velká spousta návrhů na jídelníček, což je pro inspiraci vždycky dobré. Co mi však chybělo byly recenze na různé výrobky, potraviny apod. Škoda.

Fitness má zase kvalitnější papír, je skoro jednou tak silný, ale taky více jak třikrát dražší. Opravdu hodně peněz za málo muziky. I když kvalitní. Uvnitř najdeme návrhy na výživu, různé tréninkové sestavy, které mě až tak moc neberou :) Já prostě musím mít DVD před sebou, abych se správně "hýbala", hodně se mi ale líbila spousta pěkných fotek, a plus přikládám i všelijakým informacím ze světa ovoce a zeleniny. Opět zde najdeme návrhy jídelníčků a jídel, a rady, co dělat, abychom se prostě cítili fit.

Absolutním favoritem se pro mě (prozatím) stal časopis Dieta. V tomto měsíci měl ještě dvě časopisové přílohy, z nichž jednu jsem dala kolegyni, finanční trh mě fakt nebere :D Ale druhá příloha byla o zdraví, občas zajímavé čtení. Když přejdu k samotnému časopisu, za 40kč!!!! přes 200 stránek, to je vážně bomba, no uznejte! Kvalitní papír a najdete tam opravdu všechno. Rady pro hubnutí, diety, vhodné i nevhodné, diety v případě nemoci, sportovní články, hodně z kuchyně, životní styl, informace o tom, co jaké jídlo umí a k čemu je dobré. Prostě pro ženskou jako já, prima :) Ještě mi však něco chybělo, možná kousek něčeho, co má v sobě Fitness, ale ani to neumím popsat co přesně, takže to nechám být.


Co si kupujete vy? Ač pravidelně nebo nepravidelně?

A teď ještě jedna věc! V mé peněžence byl dnes opravdu vítr :D Takže jsem si dnes udělala radost! Původně jsem si chtěla jít koupit nové tenisky, ať se mi lépe cvičí, ale neměly žádné vhodné, tak jsem si koupila bolérko, tepláky, triko a a a a a a . . . . .  co je to na té fotce ještě? :D Jooo činky!!! Už žádné petky! Chvála bohu! Činky jsou jeden a půl kilové, nestály ani dvě stovky, takže podle mého prima nákup :)


Tak a teď už k samotnému dni. Cvičení mě teprve čeká, takže hned jak dokončím tento příspěvek jdu na to :) Rovnou tedy dnešní jídelníček.
  • snídaně: dva korn chleby s žervé s kapií, rajče
  • oběd: dvě BeBe sušenky Dobré ráno (oříškové), nalámala jsem je do jogurtu Ballerina jahodová (0,1% tuku), k tomu půl banánu.
  • svačina: tři menší chlebíky šestizrnné, s trochou másla, k tomu tuňák ve vlastní šťávě
  • večeře: zeleninový salát, s nastrouhaným balkánským sýrem (trochu prohřešek ten balkán, já vím :))

Jedna rada na závěr od samotné Jill Michaels: "Je mýtus, že se více kalorií spálí, když cvičíte s prázdným žaludkem. Takové cvičení právě může vést ke ztrátě svalstva, což může zpomalit váš metabolismus a váš váhový úbytek se bude zpomalovat také. Před tréninkem se posilněte, ať máte energii, a namísto svalstva spalujete tuky. Dejte si malou svačinku hodinu před tím, než jdete trénovat."

..................................................................................................................................................................
SO MANY REASONS TO BE FIT!!!
http://reasonstobefit.tumblr.com