Den 12

Nikdy ze mě nelilo tak, jako dnes. Cvičení bylo jen o setinku lepší než včera. Tedy, lépe se mi cvičilo. Pot ze mě stékal po kapkách, v jednu chvíli mezi jednotlivými cviky jsem zapištěla vzteky, protože jsem to tempo nestíhala. Jsem náročná, vím to :)

Ze včerejšího cvičení mě bolí záda, ramena, trochu lýtka. Myslela jsem si původně, že jsem nějak špatně cvičila, ale dnes jsem byla poněkud více při smyslech než včera a zaslechla, že Jill mluví o místech, která se posilují a mezi nimi byl právě onen prostor mezi lopatkama. Joo, tam to ksakru bolí :) Ale teď po cvičení se to zase trošku protáhlo, tak je to fajn.

Dnes se tu nebudu moc rozepisovat. Přijde boyfriend :D Tak musím ještě stihnout sprchu ... nebo co, ať mě klidně vidí upocenou, střapatou a vyčerpanou , co? Ať se pěkně kouká, co pro sebe dělám a taky pro něj, no nebudu říkat, že ne :)))

Kdo má dnes už odcvičeno? Nějaké tipy na snídaně? Svačinky? Obědy a večeře? :))