Den 11

ZAVOLEJTE POLICII, JILL MICHAELS SE MĚ PRÁVĚ POKUSILA ZABÍT!!!

Dnes jsem započala druhý level ve cvičebním programu 30 Day Shred, měla jsem pocit, jakoby to byl můj Last Day Shred EVER!!! :D Po cvičení v prvním levelu jsem se cítila tak nějak příjemně, po prvním dni levelu 2 cítím, že ten příjemný pocitový bod se dostaví později :D Nohama jsem plandala ještě pár desítek minut poté, na přítelovu esemesku jsem sotva zvládla vyťukat odpověď "ok", a měla jsem pocit, že každou chvíli vypustím duši. Ne nadarmo Jill říká:"Pokud máte pocit, že umřete, cvičte s Anitou," (začátečnicí na videu) = cvičte vždycky s Natalie (ta druhá slečna) a s Anitou pokud už fakt nemůžete. Musím říct, že jsem byla chvílemi tak mimo, že jsem ani nevěděla která je která :D Ne, to kecám :D Čili, pokud si myslíte, že první úroveň je fakt hustá, náročnost další úrovně vynásobte minimálně deseti.


(Mám pocit, že onen "pocit blaha po cvičení" právě nastal :D)



Jinak, tady na této stránce jsem našla pár dobře zpracovaných přehledných kalorických tabulek. Budete muset trošku rolovat dolů, skoro do půlky. Tam jsou tabulky na maso, ryby, ovoce, zeleninu a nápoje. Tak se mrkněte :) 

Odcházím na véču :) Nikki.