neděle 6. května 2012

Den 10

Mám to za sebou! Panebože! Ještě teď se mi prsty chvějou po cvičení, takže jsem vám tady místo "prsty" napsala "prsaty" :D Nicméně, level 1 pro mne dnešním dnem skončil, pravděpodobně se mi bude hodně stýskat, jelikož jsem zběžně projela level 2 a 3 a týýý voleee!!! To mě přece musí zabít :D

Ok, ok, trošku toho slušného chování. Takže tedy. Možná by bylo načase zmínit zase nějaké ty pokroky ve cvičení. Hrozně moc mě mrzí, že jsem se nezměřila hned ten první den cvičení, protože ten rozdíl je markantní. Určitě se mi zmenšil obvod v prsou (jupíjajej... já měla prsa fakt prsatý :D), stoprocentně došlo k výrazným změnám v obvodu stehen a pasu. Jak to vím, když jsem se neměřila? Stačí si oblíknout kalhoty a ten rozdíl jde poznat okamžitě. Do kalhot, které mi byly přes pas akorát, teď strčím všech svých pět prstů. Přes stehna nejsou kalhoty upnuté, ale jsou volnější než předtím. Mám ještě spoustu práce před sebou, ale já ten rozdíl zaznamenala a mám z toho obrovskou radost, protože ten pocit je úplně nepřekonatelný :)