Den 3

Večer jsem nastudovala spoustu materiálů na internetu, co jíst, co ne, kdy a na co se v jakou denní dobu zaměřit. Co jsem si tedy zapamatovala:
  • do 15. hodiny můžu sacharidy, pak už jen bílkoviny
  • večer už by člověk tolik neměl mít hlad, pokud mu přes den dával to, co měl (mám hlad, něco je špatně)
  • zapomenout na sladké (to se mi daří, až na ty dva včerejší bonbony :D)
  • redukční dieta neznamená nejíst, ale "dopřát si" pro hubnutí 1000-1500 kcal denně. (samozřejmě ne stylem buchta + koláč, a mimojiné, do požadovaných kcal jsem se vlezlam)
  • pravidelný pohyb, denně (zatím se mi daří)
  • pít 2 - 2,5 litru vody denně (to se mi zatím nedaří)
  • jíst často, 5x denně, "nedocpávat se" mezi jídly (často jím, a občas se bohužel něčím dorážím)
Takže, pro začátek. Už třetí den si píšu, jak vypadal můj jídelníček. Dneškem mi trošku už mozek sahal do svědomí a snažila jsem se vybírat ne nic "špatného". Takže snídaně byla dva menší chleby s žervé (70% tvaroh), na svačinu jsem měla výborné jablko, na oběd bohužel párek, protože v našem obchodě již kuřecí nebylo a jiné maso mi smrdí, takže jeden párek lehce osmažený na trošce slunečnicového oleje, k tomu trochu brambor, hrášek a červená řepa jako obloha. Na odpolední sváču jsem měla 1 mandarinku a asi 10 piškotů. No, bohužel jsem se průběžně "dotovala" ještě balíčkem (50g) takových těch oplatek bryndzových.  Jsou to takové tenoučká placatá kolečka. Další bohužel, můj žaludek protestuje, takže si dám ještě salát o okurky a rajčete. 

Na Jillian jsem se dnes nevykašlala, dnes jsem ji cvičila tedy už potřetí. Při závěrečném protahování už jsem se cítila ohebnější, čelem jsem se dotkla kolena při sedě :D, nohy už nebyly tak "těžké" a celkově jsem viděla posun kamsi :) 

Samozřejmě mi to nedalo, oblíkla jsem si kalhoty a bylo to furt stejný, ale vážení řeknu vám, ten pocit, ten pocit!!!!! K nezaplacení :) Vím, po třech dnech, co napravovat, tak s chutí do toho :)