sobota 28. dubna 2012

Den 1

Kromě procházky po městě a nakukování do voňavých fast foodů jsem si dala s prckem ve městě oběd. Měli jsme oba hlad. Zamířili jsme do čínské restaurace. Já si dala čínské nudle s kuřecím masem.

Byla jsem fakt nadlábnutá až do večera, takže jsem si až večer dopřála chleba s ředkvičkovou pomazánkou  a rajče. Po celý den jsem pila Poděbradku neperlivou.

Odpoledne jsem si dala do těla. Pustila jsem si DVD s Jillian Michaels. Ta ženská je fakt drsná! :D Tip na ni jsem objevila tento týden na nějakém blogu, tak jsem ji vyzkoušela. A fakt mě to bavilo a přitom jsem si dala do těla. Necelých 30 minut kardio cvičení + posilování, místo činek jsem měla 1,5 l petky s vodou. Druhý den, kdy tenhle příspěvek píšu, cítím na těle každý sval. Stehna a ramena hlavně! Ach! 

Průšvih dne: nesnídala jsem :-/